Reklamácie a vrátenie tovaru

Potrebujete tovar vymeniť alebo vrátiť?

Vrátenie alebo výmena tovaru v lehote 30 dní od zakúpenia.

Nech už je dôvod akýkoľvek, jednoducho nám tovar, ktorý vám nevyhovuje, pošlite späť.

Aby ste mali na rozhodovanie dosť času, dáme vám 30 dní, kedy môžete zakúpený, nepoužitý tovar vrátiť alebo vymeniť.

Ako postupovať ? Tovar vložte do obálky alebo krabice, pošlite na našu adresu PELEA s.r.o., Pekná cesta 15, 831 52 Bratislava. Napíšte nám vašu požiadavku ( použiť môžete náš formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy  ), teda či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť za iný.

V prípade výmeny vám zašleme iný kus zdarma, poštovné teda už platiť nebudete, doplatíte iba prípadný rozdiel v cene výrobku.

Pokiaľ chcete tovar vrátiť, napíšte nám číslo účtu, na ktorý vám máme poslať peniaze.

 

Reklamácia tovaru

Reklamácie riešime bez odkladu, u nás 30 dní na vybavenie čakať nebudete. Akonáhle nám vadný kus príde a reklamácia bude oprávnená, pošleme vám nový výmenou alebo ihneď vrátime peniaze.

Tovar pošlite na našu adresu PELEA s.r.o., Pekná cesta 15, 831 52 Bratislava, priložte popis reklamácie, jednoducho niekoľkými slovami popíšte chybu. Môžete použiť náš formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu, o závade nás môžete informovať taktiež emailom, aby sme o vašej zásielke vedeli dopredu, a vedeli v prípade požadovanej výmeny zarezervovať potrebný tovar na sklade.

Tu si môžete prečítať a stiahnuť reklamačný poriadok 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie